Vilket sammanträffande

Oj, blogg.se verkar ha lite spunk idag. Vi får se om jag kanske lyckas publicera detta i alla fall. Bara att hålla tummarna.

Helt usel uppdatering denna vecka. Det har varit lite fullt upp helt enkelt. Mycket små ärenden, lite fotboll jag velat se osv. Synsundersökningen blev bland annat gjord. Vilken fantastisk upplevelse, helt allvarligt, att se lite bättre. Jag ska nog faktiskt ta mig i kragen och köpa ett par brillor. Jag kan ju åtminstone använda dem hemma i soffan.

Igår kväll var jag och Max ute och åt en god middag på Rex. Ett & ett halvt år igår, då får man väl lyxa till det åtminstone lite grann? Det var ett filmteam där när vi satt och åt. Nu minns jag inte riktigt för vilka det var, men någon stor mattidning eller något. Får väl spana fram över om man hittar något i och med att vi hade kameran mer eller mindre i ansiktet, haha! Tur man hann hem efter jobbet för att fixa till sig lite:p

Det hände förresten något roligt igår efterara jobbet. Jag och Max hade bestämt att vi inte skulle köpa något speciallt till varandra i och med att det inte var något helår eller så som firades. När jag slutade tänkte jag att jag i alla fall skulle gå och köpa lite blommor, det förtjänar min älskling. Jag stressar in och köper en bukett för att skynda mig hem, lite i min egen värld. När jag sedan är på väg ut så blir jag stoppad av någon vid utgången och tittar upp. Där står Max! Haha, vi höll verkligen på att skratta ihjäl oss. Vilket litet sammanträffande. Om inte annat så är vår lägenhet upppiffad med dubbla uppsättningar färska blommor nu:)

Nu ska jag kika efter lite godbitar kläder och skor. Gud vad det kliar i fingrarna efter lite nytt i garderoben.

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0