Söndagsmys

Nyvaken :) I stort sätt. Förstår inte hur jag kan ha sovit så länge med tanke på att det inte blev någon särskilt sen kväll igår.

Förmiddagen bjöd på en stanrunda med lillasyster och sedan satte vi oss på NK med Max familj - mami. Vi kom så pass sent till stan att vi fick egentligen ingenting gjort förutom att tokspringa mellan butikerna. Vi ska köra en riktig runda nästa lördag istället. I lugn & ro! Men vå halsdukar rikare blev jag i alla fall. Super!

När vi kom hem åkte Max till jobbet och jag och Julia käkade lite godis, såg på TV och så. Jag somnade självklart i soffan. Obligatoriskt!

Nu har tösen åkt hem och jag väntar på att väcka Max. Det är aldrig roligt, han brukar inte bli så jätteglad på mig. Men han sa faktiskt att jag skulle få upp honom idag. Så let´s do it.. Huvva :p

Nej, men vi har lite att stå i idag faktiskt. Både morfar och Pär har fyllt år nämligen så de ska firas idag. Dessutom hade vi tänkt försöka rå om varandra lite grann och gå och se en bio. Flickan som lekte med elden tror jag det får bli. Jag gillade den första! 

Nu är studen inne i alla fall

"GODMORGON MAX :)" Varma & sköna, från Gina.. inte helt osynligt :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0