Snart kommer min älskling

Snart kommer min älskling hem :) Wie! Jag börjar bli riktigt övervänt. Senast vi var ifrån varandra en vecka så här var när jag var nere i Halmstad på utbildning i slutet av sommaren. Men det är liksom inte riktigt samma sak när man är iväg själv. Då är alla ens rutiner helt rubbade, det händer mycket och tiden går så väldigt snabbt. Fastän jag inte varit göra-lös mer än nån minut dessa dagar så känns det som att han varit borta superlänge. Min fina Max :) Han är så välkommen hem så det är inte sant.

Nej, jag hade tänkt mig att stoppa en macka eller liknande i magen. När han kommer hem ska vi pussas och kramas till tusen innan vi åker iväg och handlar lite. Känns med andra ord som att det kan bli en rätt sen middag..

Trevlig eftermiddag på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0