Mumsbitar

Vansinnigt dåligt med uppdatering sista dagarna.. jag vet, jag vet! Men så är det ibland :)

Nu går vi rakt på sak. Har ni sett de nya plaggen som kommit in på HM Divided? Älskar plaggen nedan bland annat, men massor med fint faktiskt. Nu kliar det i fingrarna igen. Jag undrar om man kanske kan få köpa den där klänningen i förskottspresent till sig själv? Jag ska överväga lite här med mig själv. Bra sugen är jag i alla fall.



Och så var det Torsdag då. Jag tror jag säger varje vecka "Gud, vad veckorna går", men det är ju sant. Jag hinner inte med alls! Imorgon är det Fredag då, tror jag ska umgås med familjen lite faktiskt. Sen på lördag ska jag och syrran till stan bland annat. Nej, lite mat i maggen? Och kanske något bra på TV. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0