Lördag kväll

Hallå gott folk :)

Jag är på strålande humör och jag vet faktiskt inte riktigt varför. Haha!

Jag har precis kommit ur duschen. Egentligen är jag väl ganska nyligt hemkommen också. Max är ju i stugan med Pär och har varit där sedan i onsdags så igår efter jobbet passade jag på att åka hem till mamma och pappa för en riktig slöiskväll. Jag och mamma åt lite god mat och myste framför TV:n med godis. Sen somnade jag rätt tidigt för att kliva upp och åka till stan med syster idag.

Btw så blev jag stoppade av polisen för första gången. Lite skakis blev jag med han var rätt gullig. Och vadhade jag att oroa mig för när jag var "så nykter som man kan bli".

Det blev en del shopping idag kan jag lova :) Det är full fart för det mesta på min och syrrans shoppingturer, haha! Jag hittade inte godbidtarna på HM, det var väl dagens besviksele. Får se om jag kanske ska beställa någon av dem. Synd att det inte går att prova via internet bara...

En svart kavaj (äntligen!!), en en väst med något nitliknande på, nya leggings och en spetströja inhandlades i alla fall. Det gick väldigt mycket i svart idag.. Men vadå, det är ju höst och svart blir aldrig tokigt.

Nu sitter jag här och väntar på att tjejerna ska komma. Myskväll med Frida och Malin väntar. Vi får se vad vi hittar på, känns superroligt att de kommer. Det är verkligen mina tjejor från småbarntiden och kommer så fortsätt.

Nej, nu sa jag sminka mig innan de kommer. Plaggen visar jag sen.

Trevlig lördagkväll på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0