...

GUD SÅ SKÖNT MED HELG!!! Helt otroligt :)Det har näst intill aldrig varit så skönt att åka hem från jobbet som igår eftermiddag.

Jag träffade Max på stan när jag slutade och vi gick tillsammans och köpte en present till pappa som fyllt år och sedan käkade vi lite mat. Vi åt på Café Stationen, en västerbottensostpaj med sallad och skagen. Supergott!

Sedan hem och kikade på damfotbollen som förövrigt sög. Jag var så arg! Frida och Chris var med också, satt mest och skrattade åt mig. Haha!

Nej, men senare tittade jag och Frida på en film och vid 11 tiden kanske åkte vi in till stan allihop. Jag kommer inte på vad stället heter, gamla Lobbyn.. de  har ju i alla fall börjat med nattöppet. Riktigt bra grej! Under helgerna har det öppet till 03:00. Vi satt där till 2 tiden kanske.. fikade, drack kaffe och spelade lite kort. Jättetrevligt och perfekt för en lagomt slö fredagkväll. Personligen tycker jag att jag ska ha en guldstjärna i kanten bara för att jag var uppe så sent. Inte illa ;)

Idag har vi varit på en liten tripp jag, Max och Frida. Vi tog bilen till Lögdeå Modehus. Jag måste säga att jag blev lite besviken. Jag var ute efter en jacka och tänkte att jag borde kika där eftersom de har rätt mycket bra märken och så. Jättefina kläder, visst.. men gud vad dåligt med storlekar det var. Nu vet jag ju inte om det kanske bara var tillfälligt, men ändå. Jag blev rätt besviken! Någon jacka blev det inte men jag fyndade där emot ett par svarta jättefina byxor för FEMTIO kronor. Hör och häpna!

Så, vad händer ikväll då? Själv känner jag mig helt slut, som vanligt. Jag tror att jag bara ska mysa med min älskade pojkvän som det känns som jag knappt sett sista veckorna. Kika på fotbollen, äta lite gott och så.

Nej, nu ska jag vara social och umgås.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0