Cykeljävel, om man får säga så..

Hallå bloggen.

Det är ett under att jag sitter här och skriver. För cirkus en timma sedan såg det ut som att jag skulle ligga under filten i soffan och vara på dåligt humör, men det vände.

Jag var bara så trött och slut på jobbet idag, kändes inte som jag gjorde någon nytta. Glad blev jag i alla fall när klockan närmade sig 17, men givetvis skulle ju något ställa till det.
Jag promenerade glatt till cykeln och sen får jag inte upp låset. Nyckeln ville som inte in alls, typ som om någon limmat igen det eller något. Men det skulle väl ingen göra? :/ Jag orkade i alla fall inte fundera utan blev bara sjukt irriterad och traskade därifrån. Jag gick verkligen och muttrade och tyckte synd om mig själv som skulle gå hela vägen hem i höga klackar. Men så fick jag värsta snilleblixten, hade ju busskort i jackan. Woho! Jag tog bussen till Statoil, köpte lite godis och en tidning.

Hemma hade det ramlat in en HM-katalog också. Det gjorde ju inte saken sämre! :) Jag är genast mycket gladare och nu ska jag mysa i soffan med liite godis och spana efter höstkläder.

Haha, jag är inte så komplicerad, inser jag när jag läser det här. Lite godis och kläder så leker det igen.


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0