Utan röst

Hallå.

Jag tänkte bara meddela att jag är vid liv. Klart jag åkte dit och blev sjuk, suprise. Både igår och idag har jag varit hemma från jobbet och tyckt synd om mig själv med andra ord. Jag har verkligen, verkligen inte tid att vara sjuk just nu. Men vad gör man?

I morse tappade jag dessutom rösten. Wiho! Max höll på skratta ihjäl sig. Men den är tillbaka nu, just så pass. Ärligt talat var det rätt skönt att vara utan. Jag slapp prata och det slapp göra ont.

Nej, usch.. ska inte sitta här. Man känner sig bara desto hängigare. Tänkte som sagt bara meddela att jag lever när jag ändå skulle hitta något på datorn att se på. Tack gud att jag kan se på TV:n via datorn. Vilken uppfinning! Nu ska jag återvända till soffan och försöka krya på mig.

Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0