Söndagmorgon

Förkylningen min vill liksom inte ge med sig. Suck! Jag vaknade för en liten stund sedan med världens halsont och rätt snuvig. Men så är det ibland, man kan väl inte alltid vara på topp.

Idag väntar jag besök. Mamma och Malin ska komma hit och en tjej från Mary Kay och visa lite smink och så. Det blir nog superbra. Och eftersom att Malin och mamma är så snälla och fina skajag nog bjuda dem på lite fika. Jag är som lite sugen på att baka något, men vi får se om jag hinner det eller om det helt enkelt blir en svängförbi NK istället.

Jag tycker att det är så mysigt att baka. Jag kan som inte förklara. Och det är som själva baket också för att äta upp allt får gärna omgivningen stå för. Inte som att de klagar, som tur är.

Förresten har jag en massa roligt att se fram över snart. Den sista helgen i oktober blir riktigt hektisk. På fredagen ska jag och en gäng fira min födelsedag med utgång och sådär, blir nog jätteroligt. På lördag förmiddag kommer släkt och lite vänner och på lördagkväll ska jag och Malin på maskeradfest. Crazy! Förslag på utklädnad?
Det kommer nog i alla fall att bli en supertrevlig, superhektisk helg.. tur som  tusan att man har söndagen att ta igen sig sen.

Nej, nu ska jag väcka Max innan jag hoppas i duschen. Stackarn har sovit så dåligt i natt så vi får se hur det går.

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0