Pigg & glad

Godmorgon.

Jag är glad och pigg efter en lugn kväll igår och lång sovmorgon på det. Nu har jag fått upp Max ur sängen och om en stund åker vi in stan. Jag har lite blandade ärenden att uträtta. Först och främst ska jag gå till optikern och låna hem ett par glasögon. Duktig flicka! Sen måste jag hitta den där gröna klänningen jag börjar bli så desperat efter. Jag tror att vi låter det förbli en hemlighet, vaddet gället, till nästa helg. Så får ni se istället, haha! Roligt ska det bli i alla fall. Sist men inte minst ska jag spana efter lite födelsedagspresenter att önska mig av mamma och pappa. Kanske något till lägenheten? Vi får se :)

Nej, nu ska jag göra något som är så vansinnigt olikt mig själv. Jag ska äta resterna av min pizza till frukost/lunch. Kan inte blir nyttigare tror jag.

Trevlig lördag på er :) Njut av helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0