Ochså var denna helgen över..

Godkväll.

Den blev ingen lugn helg med mycket sömn, som planerat. Brukar sällan bli, haha!

Vi åkte, som jag skrev, till Sundsvall igår kväll för att köpa en bil. Max har spanat ett tag ch när den perfekta dök upp till ett bra pris var det bara att ge sig iväg. Haha! Nej, men det var mysigt. Vi två och hans kära far tog en tripp dit ner. Tyvärr var vädret helt åt skogen och blev bara värre ju längre söderut vi kom så halv 4 i morse var vi hemma igen. Fy tusen! Men som tur är står nu i alla fall en ny & söt liten bil på parkeringen. Jag är så glad att han slipper böka med den gamla nu. Det förtjänar han!

Det blev ingen sovmorgon i morse heller. Jag hade ställt klockan på 11 och då var det bara att släpa sig ur sängen hur trött man än var efter max 7 timmars sömn. Jag tog på mig lite kläder och sedan skjutsade Max mig till Obbola. Farfar fyller år idag, så var där för att gratta honom. Max däremot fick pallra sig till jobbet. Är det kanelbullens dag och man jobbar som bagare så har man inte mycket till val sorligt nog.

Jag är så himla, himla trött. Jag skulle behöva sova ut och vila upp mig ordentligt ett par dagar. Jobbet imorgon lockar inte alls. Som tur är så ska jag i alla fall åka med mamma till jobbet, jag slipper åtminstone pissvädret. Det kan rädda morgonhumöret många gånger om.

Usch vad kallt det blivit nu sista veckorna. Vinterjackan åkte på redan förra veckan för min del. Är man frusen så är man. Jag tror inte att jag härdar så mycket längre till med min dagliga promenader/cykelturer till jobbet. Bussen börjar locka allt mer.

Nu ska jag faktiskt krypa ner i soffan och tillåta mig själv somna så fort jag bara kan. Tänker inte bry mig om alla måsten här hemma. Bara sova, sova sova.. Ska kika om det går något vettigt, sövande på TV.

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0