Nytt i garderoben

Fredag, älskade fredag. Finns det någon dag som är mer underbar? Tveksamt!

Denna har åtminstone varit toppen. Jobbade som vanligt då, men slutade lite tidigare. Då drog jag på en liten shoppingrunda och unnade mig själv något till födelsedagen från Monki. Det är som knepigt med den där butiken. De har mycket som faller mig i smaken, det är inte där problemet ligger.. utan storlekarna. Dels det här dumma påhittet med "one size" som aldrig någonsin fungerat för mig och förmodligen aldrig kommer göra. Men samma visa är det med mycket av deras andra plagg också, det är så jäkla stora. Jag ser verkligen ut som jag drunknar. Det är lite  synd! Men sen finns ett fåtal plagg där som är som figursydda efter mig. Hittade  tre par idag, woho! Sen är ju priserna där inte heller att klaga på.

Efter shoppingrundan mötte jag och Max upp hans kära syster och föräldrar för att äta middag på Allstar. Harregud så gott, jag var utsvulten. Kyckling, bakpotatis, majskolv och en massa andra mumsigheter blev det för min del. Sen tryckte jag en efterätt också. Eller, ok.. delade med Max. Nu är maggen nöjd kan jag lova :)

Vi har precis kommit hem och nu ska vi bara mysa ner oss i soffan och njuta av ledigheten. Vansinnigt skönt med sovmorgon imorgon. Me like! Sen tar jag nog dagen lite som den kommer hade jag tänkt..



Tre första plaggen flyttade in & sitter som gjutna. Dessutom till en billig peng. Detta betyder att mina nya nitskor (som jag egentligen beställde redan i somras) nog åker på lagomt till födelsedagsfirande tillsammans med klänning nr 3 tror jag. Sista plagget kommer in i november, jag är redan förälskad.

Trevlig helg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0