Myskväll

Nu är jag åter vid liv igen. Har inte varit superkry i veckan direkt. Har faktiskt varit hemma från jobbet hela veckan också. Gud vad frustrerande det har varit att sitta här hemma och rulla tummarna. Fy tusan!

Nej, men nu är jag som sagt på benen igen så ska inte klaga. Dessvärre är jag hur trött som helst, verkligen. Jag har sovit jättedåligt/lite hela veckan. Och nu under helgen har jag helt enkelt inte haft tid.


Idag har vi varit på dop för lillplutten (Max systers lilla mirkale). Han är helt underbar! Man vill bara kidnappa honom och ta med hem.
Av oss fick han ett par Adidasskor i minsta möjliga storlek. Skittuff kommer han att vara när han tar sina första steg, det kan jag lova.

Nu har jag och Max ganska nyligt kommit hem efter en middag på Allstar. Cajunkycklig med bakad potatis. Jag kan lova att jag är mätt! Och trevlig var det också. Vi satt och pratade en massa strunt och skrattade åt gamla minnen som dök upp.

Egentligen hade jag tänkt kika förbi Malin och flickorna ikväll som hade tänkt dricka något glas vin och prata strunt, men jag är helt enkelt för trött för det. Risken att jag skulle somna i hennes soffa är allt annat är minimal. Därför blev det ett glas vin hemma med älsklingen istället. Vi får hoppas (särskilt för hans skull) att han kan roa mig så pass att jag håller mig vaken ett par timmar till.

Nej, nu ska jag inte sitta här och prata strunt. Jag ska ta av mig klänning+ leggings och hoppa i något mer bekvämt innan jag kryper under filten med Max (Tror bestämt att jag har en  godispåse kvar från igår som väntar också, mums).

Puss på er & trevlig lördagskväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0