Mörkt blev det..

God kväll.

Gud, jag kollade just på klockan och insåg att det inte alls var mycket, men det är kolsvart ute. Nu kommer verkligen den värsta tiden på året, även den längsta. Jag är verkligen inget fan av vintern. Det är kallt, kallt kallt, grått, tråkigt och mörkt. Passar inte mig på någon punkt. Nog kan det vara mysigt ibland men en månad, max, hade räckt för min del.

Jag sitter här och filurar lite för mig själv. Vet att jag borde gå ner och bok en tvättid men det kändes verkligen tokjobbigt.
Jag tror att jag ska hålla grabbarna sällskap ikväll, de skulle ta en öl för att fira Chris födelsedag. Lät bra mycket roligare än att bosätta sig en tvättstugan. Supersupergrattis till Chris från mig också. Som present ska ha få lite nybakt fika jag gjorde i söndags. Max var mer en nöjd så jag hoppas att jag ska få en godkänt från Chris också, det tror jag.

För övrigt pratade jag med Max för en liten stund sedan när Chris precis hade öppnat presenten från honom och Pär, vilket innehöll en bilbana bland annat. Vilka jävla barnrumpor de är alltså. Man hörde verkligen hur sjukt roligt de hade. Vissa växer ju aldrig upp. host! =)

Nej, om man åtminstone skulle ha tagit och bytt nå kläder och fräschat till sig kanske. Hade inte slagit fel någonstans.

Ha det gött hörrni.



Ok, ibland kan det kanske vara mysigt :) Bilden är från förrförra vintern när vi var i stugan och åkte bräda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0