Lite lyx

Hallå gott folk.

Kylan där ute är inte att leka med längre. Gud vad jag fryser om dagarna numera. Sen var det inte så himla mysigt att gå till jobbet i regnet i morse heller. Jag hoppade liksom jämnfota mellan vattenpölarna, mer eller mindre. Haha! Nej, nu ska vi inte vara negativa.

Igår efter jobbet var jag på ansiktbehandling på Wilmas. Kanske det bästa jag gjort på länge. Helt underbart! En massa skön massage av ansikte, nacke och axlar. Dyra krämer & nynoppade ögonbryn! 600 kronor är det värt varje dag. Det måste jag verkligen göra oftare. Jag kände mig som en helt ny människa när jag kom där ifrån.

Här hemma städar min kära sambo för fullt. Jag tror att jag ska se efter om jag kan hjälpa till med något, eller kanske ta och laga lite mat.

Ha det så bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0