Frillan

Hallå, hallå.

Precis kommit från stån.. med ny frisyr :) Det var verkligen på tiden. Min utväxt har plågat mig längre nog. Även om den inte är så farligt mörk så är det så trist med det mörka. Nu har jag i alla fall lugg igen och är för tillfället lockig också, dock inte permanent. Jag tror jag blev rätt nöjd faktiskt. Måste bara duscha imorgon bitti och se om jag sedan har samma inställning till frillan. Men det tror jag nog!

För övrigt har jag jordens huvudont och halsvärk, kan inte svälja. + lite feber. Det slår liksom aldrig fler. Därför ska jag bosätta mig med Frida i soffan ikväll och se fotbollen. Det blir perfekt. Anstränga mig känns inte särskilt klokt- Jag får verkligen inte gå och bli sjuk nu till veckan när jag har så jäkla mycket att göra på jobbet.

Nej, nu ska jag och Max rulla köttbullar och koka eget potatismos. Mums! Jag har varit sugen i flera veckor.

Möjligt att en bild på frillifrillan kommer senare.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0