Non stop

Varning för långt inlägg.

Det är inte alla som fyller år 3 gånger per år. Det gör väl inte jag heller iofs, men det har verkligen känts så. Jag börjar väl med att säga att nu är jag lika stor som alla andra, förutom på längden och bredden möjligtvis. Och sedan fortsätter jag med att säga supertack och för alla gratulationer från alla dessa håll och kantar. Det värmer Lisas mage, haha!

Firandet startade redan i fredags, fast jag egentligen fyllde år igår då. Direkt efter jobbet blev det bara att slänga sig hem och in i duschen. Och i samma veva kom alla goá och fina vänner. Vi käkade pizza, dummade oss, drack gott och spelade töntiga spel innan utgång. Sedan var vi lite drygt halva gänget som åkte till Allstar. Supertrevligt förutom vissa incidenter. Men så är livet och jag är glad ändå, så länge mina vänner är =)

På lördag morgon var jag precis som ett barn och kunde inte sova när Max prasslade med papper. Men jag gjorde mitt bästa för att spela med. Kan meddela att jag var väldigt övervänt när han till slut dök upp med presenter och frukost på sängen. Typisk lisa fruskot skulle vi väl kunna säga, älskade sötnosen. Skagenmackor med sallad och juice till det. Nu vet jag att Frida och Malin skrattar högt :p

Vi hann ligga en liten stund i sängen och bara mysa och ta det lugnt innan vi fick sno på oss lite kläder för att gå ut och käka lunch med Chris och Pär. Pär kunde ju inte vara med kvällen innan i och med att han jobbade, as always. Sedan blev det presenter även på den kanten. Haha, dom är så underbara! Men jag undrar om de inte hade fått lite insidetips från Max ;)

Jaja, sen var det åter igen bara att kasta sig hem och in i duschen och nu var det inte bara en klänning och klackar som skulle på utan jag och Malin skulle på maskerad. Tingeling själv, kan ni kalla mig. Haha, superkul var det och en riktigt trevlig kväll.

Just nu stressar jag runt här hemma och har för inte alls för länge sedan insett att mina kära släkt är 20 pers och då har vi inte tagit med vare sig vänner eller Max sida. Tur att vi flyttat till större lägenhet, puh. Men 20 stolar har vi inte, inte ens kaffekopparna räcker till. Men finns det hjärterum så finns det stjärterum, som mormor brukade säga. Det löser sig :)

Nu ska jag fortsätta dona på här hemma och ikväll lägger jag nog in alla tokiga bilder från helgen.

Hoppas ni hade en lika trevlig helg som mig. Puss och kram och tack igen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0