Jag tror mitt huvud sprängs

God helg gott folk.

Jag har den värsta huvudvärken genom tiderna. Med tanke på hur jag har föreställt mig att migrän är det värsta i huvudvärksväg så kan detta inte vara något annat. Fy tusan vad ont det gör! Jag vill bara lägga mig under filten, släcka lampan och sova bort resten av helgen men det verkar ju inte bara måttligt tråkigt. För övrigt har jag lite viktigheter jag ska försöka ta mig igenom här framför burken först. Sen blir det faktiskt soffan, en cola och morötter med dipp. Mums!

Jag hade velat skylla huvudvärken på gårdagens utekväll med mina kära arbetskamrater, dock var jag inte så slirig. Men det var en trevlig kväll faktiskt=) Jag kastar bara ut mig lite hat mot någon okänd människa som betedde sig sjukt illa. Att man aldrig ska komma ifrån sånt, alltid är det något. Detta var dock värsta hittills. Nej, nu glömmer vi det.. jag är för koncenterad på att ha ont i huvudet. Haha!

Trevlig kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0