virrigt inlägg

Alltså, egentligen har jag inte gjort någonting spännande i helgen.. men nytta, jajamensan! Diskmaskin, klocka, stol till datorn, lampor, gardiner, gardnstänger osv är inhandlade. Men hur roligt låter det?

Äsch, hur som helst  så har jag haft en mysig helg med Max mitt bland all inhandling, montering osv. Fast ärligt? Jag börjar faktiskt längta efter att allt ska bli klart nu.
Jag drömmer liksom om en helt vanlig helg när man gör precis vad man vill. Typ komma hem efter jobbet, äta god mat, köpa godis och mysa i soffan, UTAN att montera lite köksmöbler först.

Helgens + blir nog den tidiga bion jag och max hann med nöd och näppe till igår kväll. Änglar och demoner, helt klart sevärd! En byxdress jag kom väldigt väl överrens med på Åhlens, som fick följa med mig hem, gjorde mig också på bra humör. Och att somna i soffan med Max igår kväll!!

Jag måste bara säga att min pojkvän är bäst. Puss!



Kommentarer
Postat av: Malin

Sjukt snygg byxdress! Fanns den i nån annan färg? :)

2009-05-17 @ 20:55:27
URL: http://malinagneta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0