En bild, på tiden kanske

Det har blivit lite ont om uppdateringar sista tiden, vilket i för sig kanske inte är så himla konstigt. Igår hade jag tänkt få upp en bild åtminstone på matrummet (som är det enda som är klart så här långt), men det gick väl sisådär. Det kom en del i vägen om vi säger så. Det blev lite krångel eftersom att min fina Max slutade halv 9 och vi skulle fara och köpa möbler. Jag utan bil med kula + att vi var tvungna att hyra släp. Men det löste sig i alla fall.

Som sagt så kommmer här till slut en bild. Tyvärr inte av superkvalitet eftersom att jag bör köpa ny kamera, av den anledningen tycker jag heller inte att bilden gör köket riktigt rättvist. Och sådär i farten var väl inte jag någon toppfotograf heller. Men alltid något!





(Såklart lite småpill kvar)

Jag kan inte förstå att vi vågade oss på de där tapeterna utan att se lägenheten samtidigt, men jag
blev riktigt nöjd. I verkliga livet så är de jättefina! Och var glada att ni slapp se de gamla, de var rena döden.


Nej, nu ska jag olja in lite möbler och sådär. Jag undrar när vi kan tänkas bli färdiga?
Två personer med heltidsjobb och flytt är något som inte riktigt funkar i tidsschemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0