Syster och jag

Det kan inte vara nyttigt med 4 dagars ledighet. Jag har varit helt slut på jobbet och nu skulle det ta mig max två minuter att somna om jag la mig ner. Bäst att låta bli! Max slutar snart jobbet och vi har nog en del att pilla med i lägenheten ikväll + att vi skulle behöva fylla på kylskåpet igen. Jag tycker vi handlar allt jämt, hur mycket äter vi egentligen? Jag är ju inte direkt störsten.

Igår var en riktigt söndag faktiskt och en ganska bra sådan. Jag tog sovmorgon och sedan kom lillasyster hit och umgicks, hjälpte henne även med lite skolarbete (suprise). Sedan var vi söta systrar och lagade mat tillsammans och överraskade Max när han kom hem. Kladdkaka till efterrätt, mums! Det kändes lite som när jag var mindre och jag och Julia ibland överraskade mamma och pappa med någon klurig maträtt som korv och mackaroner, haha!

Nej, här kan man ju inte fastna för evigt. Bestämma mig för någon middag kanske..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0