Söta lilla mammsen

Mamma är  så himla gullig! Innan jag åkte hit till Obbola så sprang jag och köpte lite blommor. Jag hade tänkt köpa en bukett med röda rosor, en klassiker som ändå funkar. När jag stod där i butiken och kikade så såg jag en annan bukett som var så himla fin och kändes så mycket mer mamma så trots att den gick på dubbla summan så köpte jag den. Det tycker jag att hon är värd! Hon blev så himla glad och det är alltid så roligt att se. Jag hade alltså rätt, den var typiska mamma-blommor!

Det har hänt lite tråkigheter idag också. Inget allvarlig men ändå! Jag blir kanske en ordentlig slant fattigare så småning om. Så irriterande! När vi flyttade in så la jag märke till att det var en spricka i ena fönsterglaset men jag tänkte att "jaja, det vet de väl om.. fixar det där senare". Kanske hade varit lika bra att ta tag i det på en gång för när jag tidigare idag skulle gå ut och sätta mig i solen så blåste dörren upp och slog ganska hårt och nu är sprickan ännu större. Tycker visserligen inte att det är något vi borde behöva stå för eftersom att det var en spricka sedan tidigare.. men man vet ju aldrig. Sådant är väl inte tvärbilligt heller, har jag fått för mig? Jaja, det ordnar sig..


Händerna  avklarade, nu ska jag fortsätta måla tånaglarna... puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0