Som berget

För en vecka sedan inhandlade jag en väggklocka jag varit ute efter en längre tid, men aldrig hittat. Ska jag vara ärlig så visste jag faktiskt inte ens om den fanns, men jag tyckte bara att den skulle passa så himla bra på ena väggen i köket. Förra veckan hittade jag den som sagt och för 399 kr blev den min. Deal, tänkte jag! Då visste jag dock inte att priset skulle bli 399 kr + nya tapeter när jag får för mig att plocka ner den för att jag tröttnat eller helt enkelt ska flytta. Klockjäveln sitter nämligen med att klister som inte är av denna värld. Som berget verkligen! Så, hur  gör man? Tips, förslag?




Klockan är i alla fall fin och ser ut såhär.




Nu måste jag fundera vidare... PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0