Om jag ändå hade en storlek större

Jag tror ingen i min omgivning har missat att min typ största last i livet är skor. Och som jag har skrivit tidigare så är detta inte helt problemfritt när jag knallar runt på fötter som inte är större är 34, 35. Dessa godingar hittade jag på Halens (sjukt otippat?). Så nu till den stora frågan; Förstora eller inte? Eller snarare; Köpa eller inte köpa?

Det är alltid så förbaskat svårt att köpa skor på Internet för mig. Särskilt sommarskor som ofta är öppna eller inte sitter lika ordentligt runt foten som exempelvis stövlar. Dessutom syns det så tydligt att de är förstora!

I-landsproblem, i-landsproblem..


Kommentarer
Postat av: maja

sv: åh, vad tråkigt! men tur att de ska få in :)

åh, tack så jättemycket :)



och ibland hatar jag att ha små fötter...

2009-05-12 @ 21:00:27
URL: http://majakaka.blogg.se/
Postat av: Malin

Sjukt snygga! När ska vi hänga nästa gång? :)

2009-05-12 @ 21:57:00
URL: http://malinagneta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0