Myskväll

Åh, vilket härligt väder det blev idag! På förmiddagen så det inge vidare ljust ut, skönt att det sprack upp. Vi har hjälpt morfar att flytta och sedan har vi varit ute vid båten i Holmsund. Jätteskönt när det var soligt och ingen blåst.

Jag hade Tin-tin, min lilla vovvsing, här över natten. Jag saknar honom så mycket mellan gångerna att jag kidnappade honom från mamma och pappaa igårkväll. Han tyckte det var spännande med den nya lägenheten, söttrollet. Gud vad jag saknar att hans sällskap 24/7. Han är kanske bäst i världen. Jag brukar säga att Tin-tin och Max är mina favoritpojkar av alla i hela världen.

Nej, nu har vi kommit hem för en stund sedan och ska mysa till tusen. Jag har tagit på mig en massa varma kläder och tofflor. Vi köpte en lite dyrare skumpa för några veckor sedan som vi sa att vi skulle få dricka när vi började få till det i lägenheten. Det börjar ju faktiskt lika ett hem nu så vi ska passa på när det är sol på balkongen och vi precis köpt vår el-grill så vi kan inviga den också. Grillade majskolvar, mums! Sen har vi köpt en massa gott.

Nu ska jag hämta en filt och fixa  i ordning. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0