mysdag

Det känns som om jag flängt och farit som en dåre hela dagen. Jag och syster min tog först en runda på stan och jag blev givetvis dödskär i ytterligare ett par skor. Har övervägt lite fram och tillbaka. Men egentligen, vad är det att fundera över? Klackar, bekväma, snygga, billiga, lagom i storlek, svarta och användbara. Det var ju bara det där med att inte slösa pengar. Kanske köper dom imorgon ändå...

På stan fikade vi sedan lite och kikade runt en stund innan Max tog upp oss och Julia fick prova köra bil för första gången. På en parkering visserligen men hon var verkligen inte talanglös. Lika bra jag lär henne så jag inte behöver vara personlig chafför resten av livet ;)

För en stund sedan åt jag middag hemma hos mamma och pappa i Obbola, där jag befinner mig fortfarande. Jag släppte av Max i Holmsund innan eftersom att han skulle hjälpa sin kära far med deras båt. Jag och pappsen ska snart åka dit och hämta honom. Han vill följa med för att spana in båten, haha! Sötnosen!

Nej, men ikväll blir det bara mys framför tvn tror jag. Insåg just hur godissugen jag är också. Det ska jag ändra på när vi åker hem härifrån.


Gick inge vidare att lägga upp en bild på skorna, får göra det ikväll eller imorgon förmiddag istället.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0