Morsdag




Det här måste vara den bästa helgen ever, åtminstone för i år. Vädret är helt underbart! Synd bara att tiden ska gå så himla fort och att det snart är dags för ytterligare än jobbvecka.

I Fredags tog jag, Max och Chris det bara lugnt här hemma som sagt. Vi myste, käkade godis och såg på film. Igår var vi så sjukt effektiva. Klev upp tidigt, åkte iväg och kikade på lite brännboll i det underbara vädret, traskade runt lite i stan, åt mjukglass och fortsatte njuta av värmen när vi kom hem igen. Senare kom Linn och Frida och vi grillade, åt jorgubbar och så innan vi åkte in till stan igen och satt oss på en uteservering. Det var galet mycket folk i stan, jag tycker att det är kul när det händer lite här i Umeå. Nej, men så det blev några öl och cider, skitsnack och skratt innan vi begav oss hem rätt tidigt eftersom att både Max och Linn skulle jobba idag.

Nu är jag nästan uppe med tuppen idag igen, Max har åkt till jobbet och Chris hem till Bullmark. Själv ska jag snart till mamma och pappa i Obbola. Glöm inte att det är morsdag ;)

Nej, ska ta vara på det fina vädret nu.. datorn kan slänga sig i väggen idag :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0