Mjukglass någon?

Jag hade ställt in mig på underbart väder idag. Det såg ju så lovande ut igårkväll och i tidningarna stod det 18 grader. Optimist-Lisa! Jag ger upp! Det är stora tunga moln ute och jag hade verkligen planerat för en dag ute i solen och mjukglass på torget. Jaja, det kan ju faktiskt spricka upp.. det har det ju ändå gjort hela veckan.

Jag har förresten hittat en superbra hemsida. Har inte riktigt hittat den på egen hand utan på Foki´s blogg, den där söta tjejen här i Umeå som bloggar.  Så tar inte på mig äran för detta! Tur att någon fler än jag har så små fötter, så man kan få lite tips. Sidan heter i alla fall Melba.se och har skor från storlek 35, toppen!

Jag kanske inte borde ha köpt de där skorna igår (som jag fortfarande inte får upp någon bild på), utan någon av godingarna där. Men så blir det säkert också så småning om...

Jag älskar vissa av skorna de här där som är lite "tuffare", det är så fint till lite "flickigare" kläder, tex klänningar så här års. Mums!

Nej, nu ska jag väcka Max och be om sol till vädergudarna. GE MIG SOL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0