Middag med flickorna

Äntligen hemma efter en lång dag! Jobbdagen kändes rätt seg. Eller, egentligen var det väl bara jag som var trött och seg, vaknade som aldrig riktigt till. Eftermiddagen var i alla fall desto trevligare. Mötte som sagt upp Malin och Frida för middag. Mina fin flickor! Helt vansinne ändå att vi fortfarande håller ihop. Jag och Frida har varit bästisar sedan vi föddes och Malin kom in i bilden i andra klass kanske. Älskade flickor!

Sedan måste jag även säga att mina höga klackar har gett min ena vad men för livet typ. Förhoppningsvis inte men! I alla fall så går jag ju typ dygnet runt i högklackat (vad gör man inte för att få vara lika lång som alla andra?) och de senast två veckorna får jag sådär på  gränsen till senadrag i vaden med jämna mellanrum och nu har det bildats värsta klumpen typ. Haha, inte lätt! Jag tror jag ska skona min kropp och ta på mig sneakers imorgon faktiskt.

Nej, nu ska jag njuta lite av kvällen och slöa med en bok.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0