Internet igen..

Jag har inte haft Internet på 2 veckor ungefär. Men nu är det fixat och vi är inflyttade i nya lägenheten och har kommit oss ganska bra till rätta. Köket och matrummet är väl det enda som är helt färdigt och så, förutom badrum och toalett. Resten kommer nu eftersom. Jag älskar verkligen lägenheten, den är underbar!

På tal om det, i perioder sista tiden har jag varit lite känslosam, skyller nog på PMS.. hur som helst, så har jag funderat på hur jävla bra jag har det och mått lite dåligt för folk som kanske har det sämre. Jag är ändå 19 år, jag har ett jobb, jag har en väldigt, väldigt fin och nyrenoverad lägenhet på 85 kvadrat, jag har en pojkvän som inte skulle kunna vara mer fantastiskt än vad han är, en underbar familj och jättefina vänner. Jag har möjlighet att att göra saker som jag mår bra av och slösa pengar på saker jag tycker om (skor, skor, skor). Jag är en lycklig jävel!

Det har hänt så himla mycket sista veckorna att även om jag haft Internet skulle jag nog aldrig hunnit med att logga in. Nytt jobb också och det känns bra så här långt. Förutom att det är jobbigare att ställa om kroppen än vad jag väntat mig. Varje dag jag kommer hem efter att jag slutat så är jag helt död och vill helst av allt bara dyka i säng. Dock ingenting jag har tid med.

Imorgon ska jag lägga in någon bild på det som är färdigt. Och kanske på dom vackra (läs förjävliga) blåklockorna i sovrummet.

Nej, nu väntar faktiskt soffan och lugnet, jag ska skriva lite imorgon istället.



PS. Dom älskade skorna blev mina till slut. Love them!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0