Godmorgon godmorgon

Jag är på alldeles strålande humör. Jag är ledig och solen skiner, tänkte jag säga. Någon sol ser jag inte till, men den kanske kommer. Jag tog sovmorgon till kl 10 idag och sedan har jag städat lite här hemma och vikt tvätten. Om en stund kommer min kära syster på besök. Jag vet inte vad vi kan tänkas göra..om hon smyger sig hit för att jag ska hjälpa henne med nå plugg kanske? Haha! Själv var jag sugen på gå ner till stan tills jag kom på att det är röddag, blä! Men något kanske är öppet ändå?

Igår var jag på helt sjukt humör förresten. Jag minns att jag för några dagar sedan tänkte på hur länge sedan det var jag skrattade sådär mycket att det blir rent plågsamt, magen värker och man kan bara inte sluta. Igår sa Max något som jag misstolkade och tyckte var jättekul. Jag började skratta samtidigt som jag åt mjölk och flingor och det åkte som ut en stråle med mjölk från munnen. Efter det var jag helt trasig! Jag kunde inte sluta skratta, det var helt sjukt. Skrattade så jag grät och det kändes som magen var ut och in. Så höll jag på i kanske tio minuter. Tur man roas av lite ibland.

Nej, tror jag ska kolla om någon galleria är öppen ändå, det kliar i fingrarna på mig. MVG är kanske öppet? En sväng på Gina känns ok. Bara jag som tycker att Gina blivit mycket bättre förresten? Jag tyckte allt såg lika dant ut förut och kändes billigt utan någon kvalitet. Nu mera kan man ju faktiskt göra en del fynd, jag har till exempel spanat in en klänning. 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0