Full rulle som alltid

Blogg.se verkar inte vara i toppskick idag. Det är knappt jag kommer in, så att lägga upp några bilder verkar bara vara att glömma. Jag får göra det imorgon istället.

Full rulle har det i alla fall blivit idag. Max råkade försova sig till jobbet, strax efter att han farit kom Julia. Tanken är att jag ska försöka hjälpa henne med lite plugg idag. Vi har varit ner på stan en sväng också för att köpa hårfärg åt henne, jag skulle kolla om en lampa jag tänkt köpa kommit in och så också.

Första färgningen blev inge vidare, lite orangeaktigt så det fick bli en omgång till. Nu står syster min och torkar håret för andra gången och det verkar ha blivit mer lyckat. Tanken var att hon skulle bli lite ljusare nu till sommaren, men en nyans mörkare ska nog också fungera tills vidare.

På tal om hår så har jag varit och diskuterat lite med frissan också, så efter sommaren blir jag lockligt. Läskigt, men jag litar på att det blir bra!

Vi har fått oss lite mat i magen och snart blir det nog plugg och lugnet framför tv:n.

Någon bild kommer imorgon, där med basta!

Hejs på er!

Kommentarer
Postat av: maja

sv: jamen precis! riktigt drygt kan det vara ibland faktiskt.

de införskaffades i fredags och då fanns det gott om de kvar, så jag antar att de inte funnits i butiks särskilt länge! så nog ska de finnas kvar allt :)

2009-05-11 @ 22:11:52
URL: http://majakaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0