diskmaskinen = bästa ever?

Någon som missat att det ska bli 30 GRADER(!!!!) här i Umeå på lördag?? Det känns ju helt sinnessjukt! Och Lisa den eviga optimisten kommer tro och hoppas tills det är för sent. Jag ska njuta av varje sekund om detta blir verklighet.

Sedan måste jag också skriva kort något jag kom fram till igår. Diskmaskinen =  den bästa uppfinningen i hela världen!! I vår förra lägenhet hade vi ingen och de värsta vi visste båda två var att diska därför bestämde vi att direkt vi flyttade köpa en, sagt och gjort! Dessvärre vill inte hyrsvärlden att vi skulle koppla in den själv utan det skulle han göra. Jaja, let´s do it.. typ!
Igår kom fakturan... *trumvirvel*.. 1600 riksdaler. Och sakta i backarna.. Vet ni vad det var han gjorde? VI satte maskinen på plats, VI drog fram alla kablar/slangar och grejer, VI kopplade.. förrutom ett litet vattenrör som han köpt och satt dit.
Men trots detta så tänker jag betala räkningen med ett leende på läpparna, för  diskmaskinen är den uppfinningen i denna värld.

Nu ska jag åka och handla.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Frida

Det där kan inte vara seriöst, du ska ju inte betala 1600 spänn för det. Fan lurendrejeri? Sick..



Äre bra med dig annars baby? :) Miss you

2009-06-03 @ 16:44:31
URL: http://frettle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0