älskade helg.

Helt underbart med helg! Så trött som jag varit denna vecka känns inte mänskligt. Men det är kanske inte så konstigt med tanke på nytt jobb, nya intryck och jättemycket att lära sig. Nu börjar det i alla fall arta sig lite på jobbet och jag har snart kommit in i det.

Vi fick sluta lite tidigare  från jobbet idag också så när ja slutade mötte jag upp Max och vi gick en sväng i stan. Jag köpte bland annat ett par ljusgrå tygskor och vi åt lite mat. Jag vet ännu inte riktigt hur kvällen ska spenderas. Ska börja med att fixa lite här hemma, Malin kanske kommer förbi och en bio ikväll är inte omöjlig.

men åter igen, GUD SÅ SKÖNT MED HELG! Anar inte vad jag ska njuta av sovmorgon imorgon.

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0