wiho

Idag är jag så glad över att jag tog tag i mitt halvt arbetslösa liv. Jag ansträngde mig verkligen igår och det verkar ha gett resultat. Redan nu har jag fått svar och ska redan på två intervjuer, det tog inte ens ett dygn. Men än så är jag ju inte i mål så det är ingen idé att hoppas på för mycket. Särskilt inte idag när så många blivit arbetslösa och söker jobb. Jag anar att jag inte är den enda som sökt någon av jobben.

Men jag känner mig i alla fall lite lugnare, för jag har i alla fall försökt. Typ tusenmiljoner pussar och kramar till Max som alltid är till så stor hjälp. Nu börjar jag verkligen på riktigt längta till flytten. Det ska bli så roligt! Glad Lisa!

Idag/ikväll ska jag bara ta det lugnt och försöka sova tidigt. Jag tror inte att jag har lagt min innan två på minst två veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0