Våffor hos malin

Vilken superbra förmiddag jag har haft idag. Sovmorgon med max och vår ettårsdag idag. Det är helt vansinne vad fort det har gått. Det känns hur roligt som helst.
Vi klev i alla fall upp i morse och åkte till Malin som bjöd på våfflor till lunch. Jag älskar våfflor! Men jag blev så galet mätt att nu vill jag helst inte äta det på flera månader igen.

Jag och Malin har varit och gjort lite ärenden idag också. Eller, ok.. det enda vi kom hem med var duschgrejer typ. Vi sökte först och främst efter flyttlådor åt henne, så det var väl ett litet misslyckade. Jag tyckte att vi var på alla tänkbara ställen men lådorna var ju hur små som helst och rymmer ju ingenting.

På tal om flyttlådor så borde jag också börja tänka i dom banorna snart. Det är inte så himla länge kvar tills vi flyttar. Förutom att jag jobbar så lite nu och det ger mig magont så ser jag jättemycket fram emot att flytta. Det ska bli så roligt att köpa nytt, fixa och dona.

Nej, Malin släppte faktiskt av mig här hemma för att jag skulle städa, bäst att jag sätter igång.



Malin är en riktig sötnos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0