Planerar i förväg..

Jag är klädd i mjukiskläder från topp till tå och redo för en sjukt slapp Söndag. Känns precis som vad jag behöver. Kanske till och med något bra på TV ikväll? Söndagar brukar väl ändå vara rätt hyffsade.

Helgen bjöd på rätt mycket lugn ändå. Mys, godis, coca cola, tv och film i fredags. + att vi bjöd malin på middag. I Lördags såg jag lillasysters innebandymatch och njöt av det sköna vädret. Jag var optimistisk och klädde mig i leggings och skinnjacka såklart. Det är samma sak varje gång årets första vårtecken kommer, då är man redo för sommaren direkt men ändå så kommer snön tillbaka. Ja, i alla fall.. Lördagkväll spenderades med mina flickor, Robinsson, kort och spel. Tack så mycket! När jag kom hem somnade jag i soffan medans det spelades super mario här. Jag var så trött!

Nu sitter jag och skriver listor inför flytten. Allt som ska köpas nytt osv. Det är som roligt. Nog för att vi är lite oense om vissa saker, men vilka skulle inte vara? Det hör ju som till. Och jag tror att det kommer bli riktigt bra i slutändan.
Det är svårt bara att försöka tänka och planera lite i förväg när man sitter och spånar utifrån minnet. Jag har inga bilder från lägenheten.

Förutom denna som också är gjord utifrån vad vi minns:


 
85 kvadrat, nyrenoverad när vi får den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0