Jag får skylla mig själv

Det känns som att jag inte har sovit på flera dygn. Helt vansinnigt vad trött jag är, verkligen. Har inte blivit så himla mycket sova i helgen, men det har varit supertrevligt.. bortsett från min bakishet igår.

I Fredags var jag och Max ute och åt och sedan bubblade vi bubbelpool på Wilmas, hur nice som helst. Om jag blir rik som stor flicka så ska jag ha en egen lyx-spaa-avdelning. Vi drack en massa gott, åt frukt och godis och sedan var tanken att vi skulle "chilla" på olles med Vicce och Pär. Blev inte så jävla chill dock, men roligt som fan. Och vid 4-5 tiden drack vi päronkonjak hemma hos oss, det dummaste jag någonsin gjort. Men man får väl skylla sig själv. Blev en trång natt, inte så mycke sömn och en ordenlig baksmälla på det.

Vi tog oss i alla fall upp igår och åkte och såg Män som hatar kvinnor. Den levde lätt upp till mina förväntingar, en av de bästa svenska filmer jag sett.

Nu kom jag nyss hem från innebandymatch och ska röja upp här hemma. Då får jag vara med Malin sen, hihi! My babe!


P.S Jag hatar att städa men det är samtidigt mer eller mindre ett beroende för mig.

 

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är min babe!

2009-03-16 @ 08:46:11
URL: http://malinagneta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0