Jag är lite av en pensionär..

Oj vilken effektiv förmiddag! Jag hade ännu inte somnat när tidningen kom i morse, Max sov som ett barn. Däremot var han ur sängen lite tidigare än jag för att betala alla räkningar medans jag var ganska trött.. Innan 10 var jag i alla fall sminkad, klädd och hade fått mig lite mat i magen. Sedan blev det ICA Maxi och storhandlingen, Expo för att kika efter lite till lägenheten. Jag köpte lite smågrejer. Vi var även förbi några möbelaffärer för att hitta den perfekta soffan och en säng. Soffan är väl det som går sämst just nu. Men det blir lättare när vi fått kika på lägenheten igen.

På tal om det så ringde hyresägaren också. På fredag är det besiktning av lägenheten och vi ska dit och mäta lite, samt få prover för tapeter och så. Det ska bli roligt.

När jag kom hem i eftermiddags blev jag så jävla trött. Vid 5tiden somnade jag i soffan och sov i 4 TIMMAR. Det är inte normalt, inte när man är 19? Jaja, det blev i alla fall en ordentlig powernap. Dock hade jag beövt tiden för att diska och städa upp lite här hemma, det var egentligen planen.

Nu har jag duschat och gjort migg i ordning, väntar bara på att Max ska komma från jobbet och snabbduscha, sen ska vi till Olles för att träffa Linn och stoja lite. Men det blir ändå lugnt!

Trevlig kväll, ni som fortfarande är vakna!


Kommentarer
Postat av: Frida

Aha, men drygt om du inte skulle få jobbet som du vill ha nu då. Håller tummarna såklart, men jag menar.. ingen har väl egentligen råd att tacka nej till ett jobb nu? Well, tror inte du behöver vara orolig, du lär få jobbet!

2009-03-26 @ 11:33:21
URL: http://frettle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0