Guldbröllop och nya tapeter

Jag känner mig som på perfekt humör idag. Igår var vi I  Vännnäs hos Max föräldrar och åt middag och firade Linn. Mysigt! Vi blev ganska sena där ändå, tror vi kom hem någon gång efter elva och då var det bara att sätta sig ner och bestämma tapeter. Det måste vara klart tills på Måndag och idag har vi inte en ledig sekund och imorgon jobbar Max. Vi satt med tapetkatalogerna halva natten, till slut var man hur snurrig som helst. Jag måste säga att jag är helt chockerad över hur överrens vi var. Men vi har inte riktigt bestämt oss till hundra än, vi har dagen på oss.

Nu har jag precis gjort mig i ordning. Färdigsminkad, klänning och höga klackar är på. Linn tyckte att jag skulle ha megahöga klackar så att hon kunde ha klackar utan att se megalång ut bredvid mig. Självklart protesterar jag aldrig mot att få vara lika lång som alla andra, haha! Vi ska på Max och hennes farmor och farfars guldbröllopsmiddag.Galet att ha varit gifta i 50 år!!

Ikväll ska vi fira Linn också, så det blir ingen stillasittande dag direkt. Vi hinner väl just så pass mellanlanda. Men det ska bli roligt!

Nu ska plocka ihop lite grejer, inte så länge kvar tills  vi ska fara.

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0