Grattis i efterskott till farmor

Usch, jag känner mig förkyld och jättehängig. Förstår inte hur jag kan ha fått så himla uselt immunförsvar. Jag har varit riktigt ordentligt sjuk 3 gånger det senaste 6 månaderna. Senast var jag så dålig att jag hade "barnvakt" när Max var på jobbet för att jag var så jäkla febrig. Yrade gjorde jag också.. och grät. Haha, som ett barn!

Nej, men till något lite roligare då.. Idag är det högst en månad kvar tills vi flyttar in i den nya fina lägenheten. Igår blev tapeterna bestämda, jag tror de börjar med tapetseringen imorgon. Känns som värsta lyxen att få lägenheten helt  nyrenoverad. Den kommer bli så himla fin!

Idag ska jag åka hem till mamma och pappa i Obbola. Det känns som alldeles lagomt ansträngande. Bara ta det lugnt och mysa där i någon timma och sedan äta middag med söta släkten eftersom att farmor har fyllt år. Jag tycker som verkligen om när släkt och familj fyller år eller firar något nu sen jag har flyttat hemifrån. Det är som en toppen anledning att träffa dem och äta god mat. Det blir ju inte så ofta nu mera. Jag tycker om min släkt!


Jag tänkte visa ett litet smakrpov på vår fondvägg till köket, men nu hittar jag inte hemsidan.. får bli en annan gång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0