Ge mig Oscar Max, han lovar att vara snäll

Snart helg igen. Fast vad spelar det mig som inte jobbar för större roll egentigen? Jo, men det är ändå skillnad. Vardagarna känns fortfarande som vardag och tur är  väl det. Helg är helg, alla är lediga osv.
Jag måste verkligen skaffa ett nytt jobb, det här går inte. Problemet är väl bara det att det typ inte finns några jobb nu. Jag är glad att jag inte har hus och barn. Jag tycker att det känns jobbigt nog med vår nya lägenhet, skulle verkligen inte vilja bli av med den. Åh. längtar tills vi flyttar in. Snart blir det Ikeatripp.

Det enda som saknas (MAX!!!!) är den lilla kissiemissen jag vill ha. Jag saknar verkligen att inte ha någon vovve som välkomnar när man kommer hem, men det vet jag ju att vi inte har tid med. Däremot en liten kisse, men Max vill inte ha någon. Jag har hittat min lilla älskling, han är helt underbar och heter Oscar. GE MIG!!!

Sju anledningar till varför jag borde få Oscar:
  • Han är oemotståndlig
  • Jag kommer sluta tjata om alla söta djur jag ser
  • Han behöver inga promenader utan kissar själv (vilket jag självklart ser till och sköter)
  • Han tar ingen plats
  • Han blir supermysig att ha i soffan
  • Jag behöver sällskap när du kanske jobbar kväll
  • JAG ÄR KÄR!!!



Bilden är från Blocket där mina sötnos är till salu


Kommentarer
Postat av: Frida

- Han hårar som ett jävla cp (antar jag?)

- Det är äckligt med katter...

Sen vågar jag inte säga att han såg väldigt ehm, lustig ut, för då dödar du väl mig haha! Men fan vilken tur att Max inte vill ha någon, hoppas han står på sig ;)

2009-03-13 @ 12:13:02
URL: http://frettle.blogg.se/
Postat av: adam

haha vilken ful katt

2009-03-17 @ 23:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0