Dumma farbror tandläkaren

Jag hade rätt, men jag fick i alla fall sova i sängen i natt. Max är en vänlig själ. Nej, jag ska inte alls vara elak nu. Imorse var han faktiskt supersnäll mot mig. Vi hade tvättid kl 7, inte alls min grej.
Max tyckte att jag såg ut att sova skönt så när jag inte vaknade av klockan lät han mig sova och klev upp och tvättade ensam. Själv hade jag föredragit sällskap för att kliva upp vid den tiden på dygnet,  så all respekt till dig idag älskling.

Jag fick med andra ord sovmorgon och nu har jag sminkat och klätt på mig. Vi ska snart åka  till vännäs och hämta bilen och äta lite gratis mat, vem tackar nej? Sedan har jag tandläkartid, två hål. Jag som typ knappt har haft ett enda hål i hela mitt liv. Det känns lite gruvsamt. Jag ska belöna mig själv med en solning tillsammans med malin senare idag tror jag. Gullmalin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0