Aldrig är man nöjd..

Imorgonbitti ska jag jobba och tro det eller ej gott folk, jag ser fram emot det! Man blir nog mer eller mindre galen av att gå hemma ändå. Och då är jag ändå bortskämd som har haft Max hemma på dagarna och älskade Malin om eftermiddagarna/kvällarna. Jag har aldrig behövt vara ensam eller  försökt fördriva tiden med Oprah, tack gud!

Nej, men det ska bli riktigt skönt att jobba imorgon. Skönt att komma upp tidigt och vara duktig, dessutom tjäna lite pengar. Jag ser till och med fram emot att inte behöva sminka mig imorgon bitti, eller fixa håret.. bara en hästsvans och sedan hoppa  i de stora arbetskläderna på jobbet. Vansinne att jag saknat dem! Jag ser verkligen inte klok ut i dem.  När jag jobbar längtar jag alltid mer än något annat efter att  få sminka mig och klä mig i lite mer smickrande kläder. Man blir visst aldrig nöjd...

Idag fick jag lov att ta tag i duktigheterna jag missade igår när jag somnade. Disken är med andra ord väck nu.. så tror det är dags för soffan. Sova tidigt ikväll!

Kommentarer
Postat av: Malin

Älskade Lisa :) Har ni haft en trevlig kväll i Vännäs? :)

2009-03-27 @ 21:55:12
URL: http://malinagneta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0