Vi vet tydligen hur man roar sig

Nu har jag precis kommit innan för dörren, proppmätt, efter att jag och Max lyxade till vardagen med att äta på Tegsgrillen, haha! Gött var det i alla fall och mätt blev jag.

Jag är på så himla flummigt och glatt humör idag. Jag går verkligen Max på nerverna och det gör det hela bara ännu roligare. Nämen, allvarligt talat.. Det ska vara fint väder hela veckan och det händer så himla mycket roligt framöver. Först och främst ser jag fram emot helgen som kommer eftersom att det verkar ska bli fint väder och jag behöver verkligen lite färg på kroppen. Sedan är det ny arbetsvecka och då på fredagen har vi fest med jobbet vilket säkert kommer bli skittrevligt. Just nu ser det ut som att vi ska på det där "fångarna på fortet"-liknande, på Megazon. Låter ju hur roligt som helst (barnet i mig träder fram igen). Efter det ytterligare en helg och sedan är det bara en vecka kvar till semester och vännäsdagarna. Fan vad jag längtar!

Jag ska verkligen njuta av varje sekund av semestern. Det kommer bli så gött att det inte är sant! Ta vara på varje liten solstråle, mängder med jorgubbar, grillat, stek på stranden, trevliga utekvällar, mys på balkongen och allt som banne mig hör sommaren til. Sedan har vi även planerat en resa.. om det blir en sista minuten till värmen eller någon annan tripp är dock inte bestämt än men det kommer bli att underbart!

ÄLSKADE SOMMAR!!!


Haha, åh gud.. hittade bilder från midsommar. Sick! Vet inte vad jag kan lägga ut, såg inte normalt ut någonstans. men något måste jag ju bjussa på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0