Studenten

Min yrsel och mitt illamående fortsätter, men jag har i alla fall jobbat idag och det har varit lite bättre. Järnbrist, lågt blodsocker, gravid, klimakteriet, något virus..? Vette tusan! Det går nog över i alla fall!

Jag jobbar mitt i stan och jag har inte sett en enda student, känns så sjukt trist. I alla fall så åkte jag till älskade Hanna idag som tog studenten såhär ett år senare än planerat. Bättre sent än aldrig som man brukar säga. Jag köpte lite blommor till henne och där blev jag bjuden på god mat, ett glas vin och en massa skitsnack. Mycket trevligt!

För ett år sedan stod alltså jag och min kära klass på flaket och gapade och skrek. Härliga tider! Jag hade så gärna gjort om det i år igen. Men det är väl något man bara ska göra en gång i livet, och just därför det är så satans roligt också.


4-0 till Sverige också, än är det inte kört :)



Vi var en jävla klass alltså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0