Mysdag

Jag hade världens underbarste dag i söndags. Jag, Chris och Pär åkte först till Vännäs och tog upp Frida och Vicce innan vi åkte till Fårskäret och solade och badade. Till och med jag, som blivit lite av en badkruka med åren, badade hela två gånger. Och då var det faktiskt inga snabbdopp heller. Det var riktigt skönt i vattnet och ännu skönare på stranden, haha! Vi var där någon timma och bara chillade innan Max också kom. Senare for vi två till båten, hans föräldras segelbåt. Vi åkte över till Norrbyskär, promenerade omkring åt glass och lekte i hinderbanan(vi är mogna) innan vi lagade mat i båten. Skönare dag är nog näst intill omöjligt! Vi kom inte hem förens vid 22 tror jag och det blev det mer eller mindre sängen direkt. Men brun blev jag :)

Igår och idag har inte varit lika spännande dagar. Bara jobb och varit slö på kvällen. Inte kände jag mig särskilt kry igår heller, men det är åtminstone bättre idag. Känner mig dock rätt trött och sliten.. tror min kropp är inställd på semester nu :p
Det är faktiskt bara en och en halv vecka kvar nu, bara att härda ut och hoppas att det fina vädret visar sig även då.

Nej, nu ska jag mysa lite med Max i soffan innan han åker iväg till jobbet och jag hoppar i säng. Trött Lisen!




Sommaren -07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0