Ut och njut

Detta väder alltså!

Igår skyndade jag mig hem från jobbet och åkte i stort sätt direkt till Pär och såg fotbollen. Jag var den enda som satt kvar i soffan och fortfarande inte hade gett upp hoppet efter 0-3. Vilket visade sig vara helt rätt alltså, haha! 3-3 och jag hade så jävla ont i magen av nervositet. Jävligt oturligt att de inte fick sig en finalplats. Jag tycker att de mer än förtjänade det! Så himla roligt också att se ett svenskt lag spela så underhållande fotboll, ett jäkla plus i kanten där. Jaja, förlust i alla fall.. men en mer än god insats, enligt mig.

Efter matchen gick jag, Max, Pär, Chris och David till Invito för att dricka en öl på uteserveringen och där blev vi kvar hela kvällen. Inte sängdags före 4 tiden alltså. Jag som hade så goda planer påatt kliva upp kl 9 och ta vara på vädret. Vaknade dessvärre inte av klockan utan 2 och en halv timma för sent när telefonen ringde. Illa! Har i alla fall inte gjort något överdrivet ansträngade idag utan bara varit ute och njutIt, ätit mjukglass och sådär. Dockvar pojkarna inget supersällskap som gärna höll sig inne, men jag har åtminstone fått lite färg. Bättre ska det bli!

 Är det förresten bara jag som inte alls har samma aptit på sommaren, när det är varmt ute och så? Jag kan dricka litervis, men mat lockar inte alls. Konstigt det där!

Har i alla fall petat i mig lite middag nyss. Kött, halomi (hur det nu stavas), fetaost-sallad, strips och bearnessås. Riktig sommarmat! Max har åkt till jobbet, Chris och Pär har åkt hem och jag bara myser och väntar på att Frida snart tittar in. Jag får se vad vi hittar på ikväll, det ser rätt öppet ut.. möjligt att vi kanske går på en bio eller något. Lugnt blir det åtminstone och det passar mig perfekt.


Trevlig kväll och håll tummarna för samma toppenväder imorgon :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0