kläder, kläder, kläder..

Bara jag som blir så lycklig av att shoppa? Tror nästan det skulle kunna lösa en livskris för mig. Kanske inte riktigt då, men ändå!

Igår drog jag i alla fall en shoppingrunda. Inhandlade en massa söta underkläder, en kort liten jeansklänning, två hårband och en kavajliknande sak. Mycket nöjd! De syns säkert i bloggen här så småning om.

Dessutom har jag faktiskt löst mina kläder för midsommar nu vilket känns högst lämpligt eftersom att vi åker redan imorgon kväll. Min supersomriga plan gick i stöpet men det ska ju ändå regna på fredag, så det kvittar kanske? En svart tajt klänning blir det i alla fall, med ett nitbälte i midjan, rosablommig tröja/jacka över, rosa band i håret och fruktansvärt höga klackar + lite smycken. Skönt att ha det klart! Jag tror kanske jag ska packa väskan redan ikväll så har jag det klart när jag kommer hem från jobbet imorgon.

Nej, nu ska jag fortsätta min "ta hand om sig själv"-stund. Naglarna ha blivit rosa och nu ska jag noppa lite ögonbryn, raka benen och smörja in mig. Gud så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0