tack älsklingen

Goddagens på er! Måste börja med att säga hur skönt det är med en större lägenhet. Svängrummet för det första, såklart, men också att det inte blir så himla stökigt hela tiden. När jag kom hem från jobbet idag plockade jag undan lite snabbt, på 10 minuter kanske och det ser praktiskt taget nystädat ut. Underbara hem!

Det har egentligen gått lite segt med lägenheten på slutet. Det är som ont om tid när vi jobbar heltid båda två. Vi får helt enkelt göra ett ryck till helgen. Det som återstår är väl att sätta upp klockan i köket (jävla pillergöra det kommer bli), stryka gardinerna till vardagsrummet, köpa tavlor dit, sätta upp hyllan och lite sånt småpjöller. Sedan är det ju sovrummet som inte alls är färdigt.. Johan skulle nog komma hit snart och kolla på tapeterna som han ska få i ära att riva ner. Tack Gud! Nej, men som sagt.. sovrummet får vänta tills det är omtapetserat. I övrigt är det väl bara alla sladder och äckel som ska döljas och så. Inte så mkt som jag tänkte att det var.. men man kommer alltid på mer.

För tillfället sitter jag och äter min överdrivet spännande middag. Låt mig presentera; Filtallriken! Jag har helt enkelt ingen riktigt matlust. Vet inte alls varför, men den kommer nog tillbaka.

Förresten, idag fick jag superfina örhängen av Max, bara sådär! Älsklingen, så fin! Har inget kort på dem nu.. men kan lägga ut det senare.

Nej, nu ska jag slänga mig i soffan och läsa lite. Max kommer hem vid kvart i nio och pappa skulle även komma förbi något ikväll. Saknar pappsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0